Bos aku..  

Posted by: Story in

Ceritanya begini..aku bekerja di sebuah syarikat swasta. Bos aku seorang lelaki, umur dalam lingkungan 50-an. Dalam pejabat tersebut hanya terdapat 2 orang pekerja iaitu aku dan sorang lagi budak perempuan yg tua setahun dari ku. Satu hari kakak tu cuti, so tinggal aku sorang2. Hari tu hujanlebat sgt. Tiba2 telefon berbunyi dan bos ku meminta aku untuk mengambil payung kerana dia nak kuar kereta tapi tak de payung.aku pun turun ke bawah dan membawa payung untk bos ku.Aku pun payung kan la dia. Tapi ntah macam mana hujan lebat sangat, angin pun kuat payung tu terlepas dan aku ngan bos aku basah lenjun. Kebetulan hari baju yg aku pakai jarang sedikit, nampak la bentuk tubuhku yg montel ni. Bos ku hanya perhatikan sahaja. Kemudian dia pergi ke belakang mengambil kain pelekat dalam bilik solat. Dia salin pakai kain pelekat. Aku sambung buat kerja ku balik. Tiba2 bos ku panggil aku masuk ke bilik nya. aku pun pergi tanpa rasa curiga sebab bos ku selama ini tersentuh aku pun tak pernah. Bila aku masuk bilik dia, dia pun tanya ada apa2 dokumen atau cek nak sign tak..aku pun kuar balik amik la dokumen yg nak minta sign dia, aku pun pi la diri sebelah dia. Dia pun sign la ape yg patut, abis dia sign dokumen tu..dia trus peluk aku..aku terkejut, aku nak lari tapi bos aku peluk aku kuat2. trus dia rentap baju aku..aku merayu minta dia lepaskan aku, tapi dia trus ramas tetek ku kuat2..dia koyakkan bra ku, sampi terkeluar la tetek ku, trus dihisapnya kuat2..aku menjerit tapi di luar hujan ebat..tiada siapa yg dengar..aku hanya mampu, berdoa agar aku tidak diapa2 kan..tapi ternyata aku salah..aku terus ipeluk dan dicium bertubi2..kemudian bosku menarik skirt pamjang yg ku pakai, dan seluar dalam ku juga ditarik dgn kasar, aku ditolak sehingga baring di atasmeja, dia trus memasuk kan batnag nya ke dalma perawan ku yg belum pernah diusik oleh sesiapa walaupun buah hati ku sendiri..aku menjeri dikala dara ku di pecahkan oleh bosku..tambahan pula batang nya nya besar, amat menyakitkan..setelah dia puas memancutkan benihnya ke dalam rahim ku, dia mengenakan pakaian ku semula dan mengugut agar aku tidak membocorkan rahsia ini.aku tiada pilihan kerana bos ku merupakan orang yg berpengaruh dlm dunia politik.aku terpaksa mendiamkan diri walaupun sehingga hari ini aku masih menjadi pemuas nafsu bos ku..tapi hidupku kini telah berubah semakin mewah kerana apa sahaja yg aku ingin kan bos ku akan tunaikan..aku juga tidak berani unt meminta dia mengambil aku sebagai isteri nya..aku cuma berharap agar suatu hari nanti terbuka pintu hatinya untuk mengambila aku sebagai isterinya..

This entry was posted on 7:15 PM and is filed under .