paksa rela  

Posted by: Story in

peristiwa ini berlaku tahun lepas (2007). ketika aku pulang dari kerja . waktu itu aku bekerja sif malam di sebuah kilang di bandar kelang . seperti biasa aku balik menaiki bas .. kebetulan bas tersebut penuh sesak jadi aku terpaksa naik juga memandangkan itu bas yang terakhir. bas semakin lama semakin sesak dan aku sedikit demi sedikit terpaksa beranjak ke belakang . penumpang berhimpit-himpit .. aku terpaksa memegang palang besi di bhgn atas .. tak lama kemudian tiba-tiba aku terasa seperti kain ku di selak ke atas . terasa ada tangan merayap dicelah-celah betis. aku ingin menoleh tapi tak nampak siapa yang melakukannya ..tangan2 tu makin merayap ke atas . aku kegelian , pussy ku rasa kembang kuncup , rasa ghairah .. aku buka kaki ku sedikit , memudahkan laluan jari-jari untuk merayap lebih jauh , ternyata aku menyukai perlakuan tersebut .. jari-jari tersebut bermain2 diluar pussyku .. aku semakin basah . agaknya , apabila dapat merasakan kebasahan tersebut , jari2 tersebut masuk ke dalam pussy .. aku rasa nak menjerit kesedapan ... aku terpaksa menekan loceng kerana destinasi hampir tiba . aku rasa kecewa gak ... lelaki tersebut terus menarik tangannya dari dalam kain ku ... bila aku turun , ada 2 orang lelaki juga turun sama .. untuk ke rumah ku , aku terpaksa melalui jalan yang sunyi . 2 orang lelaki tersebut mengekori ku . hati ku berdebar2 .. bila tiba di selekoh yang sunyi , tiba2 aku telah dipeluk dari belakang dan mulut ku telah ditutup . lelaki yang lagi satu mengangkat kaki ku dan mereka membawa aku ke sebuah pondok buruk yang berhampiran di situ . mereka menyuruh aku diam dan mengatakan ingin menghabiskan permainan dalam bas tadi .. barulah aku tau mereka adalah lelaki yang meraba betisku.. aku tidak meronta kerana aku merelakan ... lelaki yang berbadan besar membaringkan dan menyelak kain aku hingga ke pinggang , menyentap seluar dalam aku ,dia buka kaki aku dan mula menjilat pussy aku . sementara yang badan kecil mula meramas tetek aku yang agak besar dengan agak kasar .. sakit tapi sedap .! kemudian dia membuka butang kemeja aku dan terserlah dua gunung aku yang masih bercoli lagi ... aku seperti orang gila , keghairahan , mengerang dgn tak tentu hala ... aku telah dibogelkan dan digomol .. habis satu badanku merah kerana telah digigit mereka .. mereka juga telah bogel ..(sambung kemudian - tunggu !!! )

This entry was posted on 9:15 PM and is filed under .