permulaan  

Posted by: Story in

nur itulah nama panggilan utk awek aku..kitorang kapel dari sekolah lagi sejak aku form 4..so aku nak cerita 1st time kitorang making love.. satu malam tu aku mmg boring giler..so aku kuar la lepak2 dgn member aku..tapi aku boring lagi..tak tau nak buat apa aku pun main la sms dgn awek aku..and then dia ajak aku kuar makan malam ..aku pun terus gerak amik nak dia..sampai jer kat umah dia,dia ajak aku masuk..first time aku datang umah awek aku nih..dia suh aku tggu sementara dia nak bersiap..masa ni family dia takder kat umah..so lepas dia siap2 dia duk kat sofa depan aku..tiba2 ada orang bg salam dari luar..kawan2 dia dtg nak ajak lepak..so menggelabah la kitorg..kang dorang igt kitorg buat apa2 lak..dahlah family dia takder..so dia suh aku nyuruk dulu sementara dia 'halau' kawan2 dia blah..huhu..lega bila kawan2 dia dah blah..cuma aku tgk dia dah macam tak jadi nak kuar ngan aku..dia kata takut kantoi lak nnti..perghh sudah..aku pun ajak la lepak2 dulu borak2 dgn aku..borak punya borak punya borak..aku rasa cam nak peluk je dia nih...bukan apa..mana leh tahan..comel+manja lak tuh..aku cakap kat dia nak peluk dia..dia senyum jer..tapi aku takut2 gak seba tak pernah pon peluk pempuanj ni..and then dia dtg kat aku dan terus dia duduk kat peha aku,tarik tgn aku peluk badan dia dari blakang..aku pun layankan je..memang best la rupanya peluk pempuan nih..dahlah bau dia wangi..perhh..aku rasa lain macam plk..so ntah macamana aku pun baringkan dia kat atas sofa,aku kiss pipi dia n mulut dia..perh..1st time beb..aku rasa best gileeeeeeerrrrrr..aku tgk mata dia kuyu je..tapi masa tuh aku dgn dia mmg tak tau nak french kiss lagi..aku suruh dia buka tudung..dia ikutkan jer..aku tgk dia makin lawa plk bila tak pakai tudung..maklumlah sebelum nih dia mmg slalu pakai tudung kalau kuar rumah..aku mula 'amik bau kat leher dia..wanginya..konek ku mula mencanak dah dlm suar nih..uhu..aku kis leher dia..ada la dalam 10 minit aku buat macam tuh..tapi aku mmg tak sedar apa yg aku buat..semuanya macam berlaku dgn sendirinya..kemudian aku stop dan mula beristighfar..dia pun terkejut..tapi buat biasa jer..nur bgn dan betulkan rambut dia sambil tersenyum kat aku..aku terus mintk diri dulu nak blah sebab takut family dia balik plk jap lagi..dia tak kasi aku blah..dia kata seronok buat mcm td..dan ajak aku masuk dalam bilik dia..dia kata kalau family dia balik dia suh aku duk diam2 jer dalam bilik tuh..tak kantoi punyer sbb family dia jarang masuk lam bilik dia..tapi aku plk mmg tak berani la nak buat camtuh..so aku pun terus je blah dari umah dia.. sampai je aku kat umah aku terus port dalam bilik..baring kat atas katil and mula lah terbayang2 apa yang kitorang buat td..perh..best bodoh..sambil tuh kitorg sms,tetiba dia plk kata abg dia tak balik malam tuh..ceh..rugi siot aku tak port kat umah dia tadi..tapi takpelah kan..takkan nak dtg balik..kang mampos lak kantoi dgn jenjiran dia.. so sejak arituh aku selalu la sms dgn dia lucah2 sket..nak kiss lama2 lah..nak kiss tetek la,nak kiss pepek la..dia plk layankan aku jer..lagilah bertambah best.. nak dijadikan cerita..satu ptg tu aku mmg janji dgn dia nak dtg umah dia lagi..nak amik buku dia nak bg kat aku..so bila bapak dgn mak dia kuar umah jer aku terus la dtg umah dia..tapi aku mmg tak bajet nak buat apa2 kat dia..sampai je aku pun borak2 dgn dia..tapi kat luar umah je..tak masuk dalam pun..masa tu dia pakai cuftain jer..sambil borak aku pegang tgn dia and aku usap2 tgn dia..mungkin dia stim dia pun ajak aku masuk dalam umah dia..macam haritu kami beromen kat atas sofa..cuma kali ni aku agak berani la dah mula pandai nak raba tetek dia..aku tengok dia makin stim..mata dia makin kuyu..cuma kat sofa tu kan sempit tuk beginnner macam kitorg.. tetiba dia bgn dan tarik tgn aku masuk bilik bawah kat umah dia tuh..dulu bilik tuh bilik bibik dgn nenek dia..besar gak la kan..kat dalam bilik tuh aku terus terkam dia dan kiss dia sepuas hati aku..aku tgk dia dah mula merengek kesedapan..dalam 10 minit aku kiss dia sambil raba tetek dia..aku suh dia buka baju..tapi dia taknak..aku pun suh gak..dia kata ok dgn syarat buka selapis jer..dia pun buka cuftain dia tuh...la rupanya minah ni pakai sampai 2 lapis baju..ada singlet la plk kat dlm..aku sambung kiss dia sambil gigit2 manja tetek dia dari luar..fuh memang dah keras tahap dewa dah kote aku..dah nafsu punya pasal aku mintak la dia buka lagi selapis baju dia tuh..dia ok jer sebab dah stim kot..n then bila dah tinggal bra dgn seluar panjang je dia pakai aku sambung lagi romenan aku tu..aku cekup tetek dia ..aku cium sepuas hati aku..aku tgk dia dah berpusing2 dah mengeliat tahan kesedapan..aku cuba capai cangkuk bra dia..aku tgk dia pun no respond..aku tanggalkan bra dia..mak aih..1st time aku tgk tetek pempuan life tau dalam hidup aku..aku pu pegang lagi tetek dia..cuma kali ni dia mengeliat n menjerit makin kuat plk..aku tny kenapa ..dia kat sedap sgt..1st time ada org pegang n rasa macam kena karen jer..hehe..aku sambung lagi dgn mula menghisap tetek dia..fuh..memang puas..dia pu makin menggila menahan geli dan kesedapan..sambil tuh aku kangkangkan kaki dia dan aku tonyohkan btg kote aku kat celah kangkang dia walaupun masa tuh kitorang masing2 tak buka seluar lagi..tak sampai dua minit aku terpancut sebab tak tahan sgt..dah lah tgh best giler nyonyot tetek dia,dia plk pandai2 je goyangkan punggung dia..mau tak terpancut aku..aku kepuasan..dan tetiba aku rasa cuak lak..kang mak bapak dia blk..masa buat td tak pikir plk..aku terus blah dari umah dia dan lepak kat kedai mamak dkt dgn umah dia..sambil tuh aku terpikir2 apa la yg aku dah buat nih..best ada..rasa nyesal pun ada..haisshh sejak peristiwa ptg tuh kitorang selalu la msg sambil masing2 membayangkan nak buat lebih daritu..ni lah nafsu namanya..tak pernah cukup..jd kitorg pun rancang masa yg sesuai.. selang dua hari..pukul dua petang kitorang janji nak jumpa kat umah dia la...umah aku mmg tak clear..cuma kali aku disuruh masuk ikut pintu blakang..tak kisahlah..rindu punya pasal..masuk kat umah dia aku tgk dia tgh tgk tv sambil tunggu aku..pakai t-sshirt dgn skirt labuh..n then dia terus ajak aku masuk bilik sebab takut tak sempat katanya..duduk je atas katil aku terus kiss mulut dia..ramas tetek dia sepuas hati aku..tak tunggu lama aku terus buka baju dia..dia mmg tak pakai bra sebab kitorang mmg dah rancang nak make love kan..so aku pun nyonyot la tetek dia sepuas2 hati aku..sambil tuh tgn aku dah mula pandai merayap kat celah kangkang dia..usap peha dia..n aku pegang pepek dia..mmg best la wa ckp lu..aku tanggalkan skirt dia dgn sepender skali..aku tengok pepek dia..berderau darah aku..putih siol..cantik je..dahlah 1st time..so aku pun apa lagi cuba la nak cium pepek dia..dia tahan kepala aku..dia kata kat situ jgn lah cium..kan kotor..aku tak kira nafsu dah takleh nak handle ni..aku cium gak..hehe..wangi jer..sebab dia baru lepas mandi sebelum aku dtg td..aku jilat pepek dia..perh..memang tak sedap..tapi sebab aku tgk dia mengerang makin kuat lama2 jadi sedap lak..aku jilat pepek dia n then abis satu badan dia aku jilat..lepas tuh dia cakap nak tgk kote aku..aku buka seluar aku dan tunjuk kat dia..dia pegang dan tergelak..dia kata tak pernah tgk kote..so rasa cam klakar plk..hehe..apa daa awek aku nih..aku suh dia lancapkan aku..tapi memang tak best la kan..nak tercabut dah rasa dia tarik2 kote aku..last2 aku suh dia tonggeng..aku jilat sket lubang bontot dia..dia tanya aku nak buat apa..aku suh dia diam jer..aku igt nak jolok bontot dia..sebab taknak la kan pecahkan dara dia..tapi takleh masuk plk..bapak ketat gila..so aku gesel2kan jelah batang aku kat alur pepek dia..last2 aku terpancut kat perut dia..fuh..memang best.. lepas peristiwa tu kami selalu buat macam tuh..kalo umah dia tak clear kitorang gi hotel..kalo tak der duit kitorang buat dlm kereta jer..lebih kurang dua tahun lepas tuh baru la aku pecahkan dara dia..nnt aku sambung cerita aku..dah panjang sgt rasa nyer nih..aduh.. s

This entry was posted on 7:48 PM and is filed under .