rogol  

Posted by: Story in

Kisah nie adalah kisah pengalaman yang tidak akan aku lupakan
dalam sejarah hidup pahit dan titik hitam hidup ku....

kisah nie berlaku kira² enam tahun lepas (1994), masa tu
aku tengah study kat kolej swasta...,

so memandangkan aku nie anak orang kaya dan anak tunggal,
aku selalu tinggal seorang kat rumah sbb parents aku pergi
ke oversea kerana urusan kerja. so pembantu rumah aku pulak
dia jenis tak kisah... sbb orang indon katakan...

well.., pendekkan cerita.. aku berkenalan dengan seorang
lelaki yang aku anggap sebagai abg angkat ku...

suatu hari, komputer dirumahku rosak, so aku call dia ,
untuk repair komputer aku sbb aku nak siapkan assignment aku
...., masa tu malam dalam pukul 9.30 mlm... dia datang ke
rumah..., lama juga dia repair komputer aku...

semasa abg angkat repair komputer aku, aku tgk CD Blue yang aku
pinjam dari kawan kolej aku..! aku tgk cd tu seorang aje...
hatiku rasa nak ajak abg angkat aku tgk sekali, tapi aku rasa
malu..., aku masih ingat lagi semasa kawan aku berikan cd tu
pada aku, dia kata kalau aku tengok seorang tak syok, baik
tengok dengan guys.., semasa aku tengok cd tu, aku rasa macam
nak cuba aje.., aku rasa pussy aku basah... masa tu aku pakai
t-shirt dan short aje.. lagi pun aku nie jarang pakai bra dan
panties kat rumah..

bile aku dah naik syok.... aku panggil abg angkat aku,
dia pun datang.. aku cakap kat dia bule tak aku nak having
a fun with him...! abg angkat aku diam aje...! aku pun merajuk
lalu abg angkat aku pujuk dan dia kata ok... aku pun ajak dia
kat bilik aku...!

mula² tu dia kiss kat lips aku... then aku membalas...
dia hisap lidah aku.... lalu aku pun ramas batang dia..
aku terus buka baju aku dan baju abg angkat aku... then dia
kiss breast aku (36C) , dia jilat breast aku ..., dia lick
puting dan hisap puting aku... aku pun terasa syok...
lalu aku buka short aku dan tanggalkan jean abg angkat aku tu..
apalagi aku terus buka spender dia...

fullamak .. besarnya..., tegang abis...!! aku main² batang
dia kat lubang pussy aku...! sama² basah.. aku teruskan
main² batang dia kat lubang aku... rasa nyilu dan geli tu
ada sbb kat pussy aku nie hutan lebat.....
abg angkat aku cuba masukkan batang dia dalam pussy aku..
lama juga nak masuk sbb aku masih dara masa tu...
akhirnya masuk juga.. fuhhhhh.... sedapnya... aku rasa darah
mengalir dicelar-celar lubang aku...

abg angkat aku teruskan menjilat breast aku.... puting aku
bertambah keras setelah dihisap dan dijilat....
aku menyuruh abg angkat aku fk aku... mula² .. dia fk
aku slow... makin lama makin laju... aku terasa kemut sikit
aku rasa tak tahan lalu aku suruh abg angkat aku keluarkan
batang dia .. lalu aku pancut kat tilam aku...! aku tengok
batang abg angkat masih tegang lalu aku aku pun goncang
batang abg angkat aku tu... aku cuba try kulum batang dia
errmmmmmm.... sedapnya.....!! aku jilat kat kepala
batang abg angkat aku.... !! lama juga aku jilat...!
aku kulum lagi... akhirnya abg angkat aku terasa nak pancut
lalu aku suruh pancut dalam mulut aku aje...!!
errrmmm... panas suam rasanya...!!

fuhhhh.... lama juga aku berasmara dengan abg angkat aku...

This entry was posted on 9:54 PM and is filed under .