Teruna aku hilang kat budak asli  

Posted by: Story in

Bila aku ingat2 balik pengalaman aku yang pertama hilang teruna, aku gelak sorang2. cite die macam nie, aku ade kenal ade awek asli ni, muke cun xde rupe orang asli, sebijik macam cine mase aku keje kilang dekat dengan pekan Ipoh. Aku nie boleh dikatekan hensem jugak la sb aku kacukan cina melayu. aku keje kat bahagian packing, kat kilang tu ade leader contrack untuk pack barang untuk export. hari pertama aku masuk aku gerun jugak la. yealah tempat department aku ni 90% perempuan. so hari pertama aku jadi pemalu la ktekan. so awek leader nie slalu perhatiken aku bwat kje, leader la ktekan msti la bg tunjuk ajar kat orang baru. Aku nie ikut la ape yang die tunjuk. Seminggu aku kje, mase petang orang duk siap2 nak balik.lupe palak aku nak bagi tau nme awek leader tu.Name die nana bru 20 mse tu. sambung balik. nana suruh aku tunggu sat sb ade bende nak cakap kat aku, aku pun tunggu la die anta laporan semue ape pas tu die kluar dri ofis. die datang dekat aku pas tu bawak aku kat tepi kontena, aku ikut jea la. aku tnye knape, die bagi tau die geram kat aku mse mule2 tgk aku masuk, die kte dlam banyak2 budak baru aku die tengok paling baik, die nak kawan ngan aku, aku ingatkan die tarik aku pegi blkang kontena nak bwat ape, rupe2 ckap pasal itu jea ngan ambik no fon. mankuk btul la nana nie aku kte dalam ati, takat nak ambik no fon kat kantin pun bleh. Lepas dari hari tu die kerap call ngan mesej kat aku, sampai la aku brenti kje kat pulau langkawi, die contact aku jugak. aku dah jauh aku pun saje la sembang lucah dengan die, die lagi pro dri aku. aku cakap lakat die birthday die yg ke 21 die nak ape dari aku... boleh pulak die cakap kat aku die nak kulum batang aku macam ice-cream sampai meleleh air liur aku, pas abis kulum die nak aku rogol laju2. teperanjat jugak aku dbace mesej die. aku cakap la kat die, aku bwat btul2 bru tau, die kte jangan cakap jea, bwat la klu berani . saya cabar. aku kate dalam hati nak kene budak nana nie. mase aku nak cuti raye aku set la kat die nak jumpe budak asli ni. die kte ok tpi die sound kat aku klu nak jumpe lps bulan puasa, die cakap orang melayu xbleh sex pade siang hari pada bulan puasa. teperanjat aku die cakap macam tu, malu pun ade. jadi aku tunda la pada hari raya ke 3 petang.kg die kat ngan kampar jalan nak pie lata kijang. aku suruh die tunggu kat simpang masuk rumah die, malas nak ambik umah die dalam sangat nak masuk lalu kut kebun getah pas tu klape sawit plak baru sampai kg die. aku sampai jea kat simpang nak masuk umah die, die dah tunggu ngan adik die, die pki baju fit ngan sluar jean. aku sruh are die naik moto aku, adik die senyum jea kat aku lain mcam, yealah adik die kenal aku sb adik die kje tmpt kje aku tu jgk dlu. mkin aik die teperanjat aku kuar ngan kakak die. aku pun tyela die nak pie mne, die cakap die xkisah, die ikut jea kmane aku nak bawak aku pun pie la kat pekan tapah, mse tu bru kul 5.30. aku boring kat pkan tapah, yealah bkan ade ape pun. jadi aku ajak pie T.Intan, Die ok jea, aku pun bawak la die pie sne, smpi sne da dekat ngan kul 7. aku pun bawak jalan2, mkan2 ngan aku bli baju untuk aku sehelai.dah pkul 9 aku tengok ari dah macam nak ujan. mampus aku kali nie aku ckap kat die. yelah umah die dah la jauh,. Aku ajak ladie balik, sampai jea kat tapah ujan lebat gile, aku pun lepak la kat estet kat ngan mambang diawan. aku tngok kiri kanan kebun klape sawit orang pun xrmi yealah mse tu dah kul 10. aku tengok line clear aku pun cube2 la rapat duduk kat die buat2 sejuk. aku pun letak la tangan aku kat bahu die, die pun sejuk bwat dono je. aku pun cakap kat die aku nak rabe tetek die, die cakap mane boleh. nak rabe la tetek sendiri, pastu aku cakap kat die yang aku nak tutut die kte aku x brani. aku trus pegang diepun bwat la mengade2 macam jerit, aaaaaaaaaaaa...... mati saye, aku pun main la tetek die, lame jugak la aku pun bru pertama kali dapat pengan , sampai die sound kat aku dah la tu boring la, cibai aku kate budak nie. aku pun brenti main. aku bawak moto lagi sampai dekat pertengahan jalan hujan balik aku pun tengok x de bas stop dah, aku redahla sampai dekat simpang nak masuk ke latar kijang, kat situ ade bas stop. pas tu aku cakap kat die macam mne nak redah ujan lebat nie klu nak redah. pastu die cakap kat aku dekat dengan latar kijang die ade sepupu. so die kate klu nak tumpang tido sepupu die xkisah. aku pun ok jea lah sb dah sejuk. sampai jea aku kat umah sepupu die. die trus ajak aku dan nana masuk. aku pun segan2 masuk la, umah tu ok la. aku tgok ade astro smue siap, hebat jugak orang asli ni aku cakap dlam hati, pas tu suami sepupu die bagi aku tuala suruh mandi sebab dah kene hujan. aku pun mandi la . pastu aku sembang2 ngan laki sepupu die sambil minum kopi sementare die mandi. siap jea die mandi aku dk sembang skali la. tapi kadang2 diorg gune bahasa dio rang aku pun xpaham. pas tu diorang bagi la bilik tmpt aku nak tido, aku ingat aku ngan nana tido asing. tapi tdo satu bilik, yahoo.... aku pun masuk la bilik ngan die. aku pki kain pelikat xbebaju , si nana cume pki kain batik jea. sampai jea dalam bilik aku pun duk la satu selimut ngan nana. die diam jea aku nie mane boleh tahan, yealah batang aku mencanak naik sb pertama kali tdo satu bilik ngan pompuan pas tu satu selimut plak. mule2 tu aku nak kiss mulut die xpi die xmau, aku pun main la tetek die . sebelah aku isap puting sebelah lagi aku ramas. pas tu aku aku ramas pantat die, die bwat biase jea aku pun bengang la. yealah aku bace cite dalam ni smue kate klu pegang pantat pompuan die akan mengerang sedap, tapi die bwt biase jea. aku pun selak kain die nak jilat pantat die plak, aku selak jea aku cube cium, aku cium btul2 dekat lubang pantat die, nak pitam kpale aku cium bau pantat. bau die hangit, tengik menusuk kepala macam bau blacan pun ade jugak. akupun diam kejap, aku gosok2 pantat die, mak datuk bulu tebal gile xpenah cukur kut, aku duk kelintir2 dalam selimut tu sampai berair tpi bibir pantat die, tpi die tetap diam jea. aku geram la jugak. aku pun cube la nak jilat pantat die, nak rase jugak pantat nie rase macam mane, aku jilat ckit. xrase ape2 pun aku jlat trusla pantat die, yang aku syok tu bru die mengerang, tapi pelan la. aku pun makin ghairah jilat, aku dah sronok plak bau pantat die, pas aku jilat aku cakat nak rogol die, die kate ok, tapi masuk pelen2. aku pun selak kain aku, batang aku mase tu dah memang stim gile, aku pun kangkangkan die, aku letak batang aku kat pantat die. aku tekan2 tapi x masuk aku kate dalam hati aku mane la lubang pantat nie, aku tekan lagi x masuk, sampai die sound aku " bukan, Nie Bukan, " Aku mase tu dah malu dah, pastu die cakap kat aku.yang tekan kat bijik kelentit die bwat ape, lubang pantat kat bawah cik abang oi, layen kali xtau tanye" pundek btul la xpasal2 aku kne sound. die pegang batang aku hala kat lubang pantat die aku pun jolok la. aku jolok xmau nak masuk abis plak, kantoi lagi aku cakap dalam hati aku. pastu die cakap kat aku jangan redah jea, sakit la pantat klu jolok trus. aku pun bwat bodo tnye die macam mane. die pun bagi tau . jolok sikit, pastu tarik balik pas tu tekan tarik dan seterusnye. aku pun bwat la bru masuk abis, dah masuk aku ingat tak sampai 2minit aku nak pancut dah, mane bleh tahan batang aku bru first time mrase pantat. aku masuk rase daging dalam pantat die lembut mengurut2 batang aku siap ngan panas lagi. aku pun xtahan nak pancut aku trus tarik pancut kan perut die. die sound aku trus ape iz ni nanti kantoi la sb kne kat kain batik die pki. aku diam jea sb malu. pastu aku pie basut batang aku. aku cakap kat dalam hati, aku nak lagi yealah baru nak layan dah pancut awal plak. aku pun kangkang kan die balik. pastu aku jolok balik, mse round 2 bru best, aku asak die sampai die ah..ah..ah..ah. aku sound die balik, jagan jerit kuat sangat nanti sepupu die dengar plak, die kte kote iz ni xpanjang sangat tapi besa sangat pada die. aku asak die sampai aku pancut, mase tu dah nak kul 5pg. pastu aku cakap kat die yg die dapat terune aku, diekate die tau dah,, sebab aku xtau pape nk romen. die pegang batang aku pas tu die kate adik abang nie besa tapi xcukup panjang, klu panjang 1 inci lagi best la. aku diam je tengok ape yang die nak bwat, pastu die baringkan aku . die cakap die nak tunjuk macam mane orang berpengalaman bwat sex. die duduk atas aku pastu die masukkan batang aku kat pantatn die, die henjut aku kuat gile, batang aku bkan rase sedp dah tapi perit keliling sb die ganas gile, pinggang aku xtau nak kate la sakit dah die duk kat ctu. die asak aku sampai aku mintak berenti, tapi die bwat xtau die kate biar sampai die puas bru die stop, aku pkir die nik dah naik gile. tadi die kte batang aku besar, las2 die henjut aku sampai rse nak putus batang aku. pastu aku dapat rase pantatdie kemut gile2 batang aku pas tu rse macan panas batang aku kat dalam pantat die, aku tau die dah klimax, die trus peluk aku , batang aku ade dalam pantat die lagi, bepeluh2 die, aku pun penat gile tahan sakit heheheh.... Lepas die dah ade tenaga die cabut batang aku die tengok batang aku, die kate kat aku bru tau kote iz nie ngan nana, nana keje ka die sampai jadi cendawan busuk heheheh.... aku dalam hati bengkek jea.. pastu aku pki kain ngan die, kemas2 bilik, pas tu pie mandi, terus balik hantar die. korang tunggu plak episod ke dua aku kne lanyak ngan adik die skali ngan kawan2 die, orang asli sex kuat wooo, sib baik mase diorang lanyak aku tu aku mabuk diorg bagi aku air ape tah. tunggu tau

This entry was posted on 7:40 PM and is filed under .